duminică, 30 ianuarie 2011

la căutat...

Mda...am fost plecat...cu capu’ cel puţin..
Încă nu ştiu dacă i-am lipsit cuiva...
Am fost să caut sensu’ vieţii...toată lumea mi-a spus să stau în banca mea...cică au fost alţii mai deştepţi ca mine care n-au fost în stare să-l găsească, da’ io nu şi nu...căpcăun...ba chiar un prieten mi-a zis că exact în clipa asta sunt vreo câteva miliarde de oameni care-l caută...
Eh...nu l-am găsit...
Am aflat însă că viaţa bate filmu’...că nu-i aşa de greu să faci un scenariu de telenovelă...că niciodată nu se întâmplă ce te aştepţi tu să se întâmple...că viaţa oricum face ce vrea cu tine, dacă are chef...că nimic nu e întâmplător...că stress-ul e apanajul fricii...că e mult mai simplu când eşti puţin relaxat, puţin indiferent, puţin dobitoc, puţin nebun, puţin prost...
Adică n-am aflat nimic...da’ sunt perseverent...mai caut..

13 comentarii:

  1. Daca esti atat de perseverent si continui sa cauti poate ai sa gasesti. Dar te rog, daca reusesti sa dai peste sensu' asta al vietii de care ziceai, da-mi un ping, trimite-mi un mail, fa ceva sa aflu si eu, ca tare mai sunt curioasa cum este,ce este,care este... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ocupati cu cautatul asta riscam sa pierdem lucruri importante. Nu stiu daca viata asta ne-a fost data sa-i cautam sensul sau sa-o traim.E un dar. Ar trebui sa invatam sa ne bucuram de fiecare zi. Cu bune, cu rele... Nimeni nu zice ca e intotdeauna usor, si, da, cum spuneai undeva, citeodata doare, dar daca schimbi unghiul din care privesti s-ar putea sa exclami: si totusi, viata e frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uf , se zice ca cine cauta , gaseste ...

    RăspundețiȘtergere
  4. bine, bine...daca-l gasesc il pun pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  5. se mai zice si ca nu vezi padurea din cauza copacilor

    RăspundețiȘtergere
  6. eh...ce usor e cand stii multe proverbe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, e mai usor asa. Uite: viata este o problema complicata si primii o suta de ani sint si cei mai grei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Putin confuz mesajul, cu siguranta noi dam sens vietii noastre.... deci ce cauti?

    RăspundețiȘtergere
  9. Să îţi identifici fiecare colţ al mineralelor acelui bolovan de stâncă al aceluia care eşti şi să te husmeşti şi să te cari până în vârful muntelui vieţii tale, acela care este cel mai aproape de cer…şi căruia îi eşti vis şi năzuinţă; şi de acolo să îţi întinzi aripile a icar, dar să ai grijă să nu îţi fie aripile lipite cu ceara iluziilor de nălucă.

    Cam acesta ar fi sensul vieţii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din nou la cautat? Nici o poveste noua? Mai trec din cind in cind pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  11. Incep sa cred ca l-ai gasit...

    RăspundețiȘtergere