duminică, 28 noiembrie 2010

I put a spell on you

Mă scol cu noaptea-n cap. Spălat rapid pe fața, uitat prelung în oglindă...dinții lasă-i dracu’ că-i spăl mâine. Punem o tonă de gel în mâna dreaptă și frecăm zdravăn claia de par din cap, da’ până-n creștet...ne place s-avem chica rebelă și naturală...offf, în sfârșit sunt frumușel. Măcar de m-ar plăcea Susie! Da’ vede ea...
            Ies în stație la rata de Băicoi...mă duc la Băicoi că-i mai aproape decât Milcoiu. Uite ce fericiți sunt agaricii ăștia de lângă mine...tu nu vezi, mă, ce față are aia? Cum dracu’ poți s-o pupi? Vai de capu’ vostru când o să ies io cu Susie de mână la șosea...offf...Susie e cea mai frumoasă...cu părul ei moale și blond pe care-l spală cu șampon de urzică să aibe extravolum și să nu facă mătreață, cu ochii ei albaștri ca ceru’, cu buza ei de sus cu cicatrice în colț de când a lovit-o vaca cu copita...bine c-au tăiat vaca aia că putea s-o lovească în cap...cu zâmbetul ei minunat...eh, întrerupt puțin tot de vacă, da’ cică la anu’ ne vine și nouă un dentist în sat și poate o rezolvă....offf...Susie...îmi place felul în care merge, îmi place felul în care vorbește...na că vine rata.
            Băicoi. Ce-nseamnă domne să trăiești la oraș! Ce adidași au ăștia! Uite-l p-ăla ce trening mișto are! Mamăăăă....și ce semicursieră faină...viață la oraș, ce să-i faci?! Gata! Io am venit cu treabă aici, n-am timp de pierdut! Cică din drum fac a doua la dreapta și merg pe ulița aia până la pârleaz. Unde dracu’ a doua, că s-a terminat Băicoiu’? aha! Uite p-aici! Băi, frate, ce minunăție! Uită-te tu ce turnulețe au ăștia! Și termopane! Da’ oare cum îi zic? Săru’mâna mama Conopida! Vreau și io o vrajă ca să mă iubească Susie! Io o iubesc și vreau să mă însor cu ea, da’ ea nu vrea! Și vreau și să-i legi cununiile cu mine!
.........
            De unde dracu’ găsesc io găină neagră șchioapă de-un picior? Hai că usturoi am în beci, păr de cal am făcut rost că știam că-mi trebe, apă neîncepută iau din puț, da’ găină neagră și șchioapă? Pare-mi-se că are aia a lu’ Mustang din deal...cum o cheamă? Sally parcă...daaa! aia are găină neagră...iau și io un retevei și gata!e șchioapă! Dau fuga să mă-ntorc pân’ la miezu-nopții, c-a zis mama Conopida că-i echinocț d-ăla azi și acu’ se leagă cel mai bine cununiile...nu le mai desface nimeni...
            Uraaaaaaaaaa! Susie e a meaaaaa! Cred că asta-i fericirea domne! De-abia aștept să dau ochii cu ea, să-i dau să bea din fiertura asta...cred că i-o pun în suc să fiu sigur că bea...iau și io adria d-ăla bun cu multe fructe, să fiu sigur că bea...na că plouă! Ptiuu! Să vezi că-mi strică freaza! Da’ ce frumos plouă...mi-aduc aminte de rockerii ăia de au stat pă coastă cu cortu’ și cântau de mama focului Hev iu evă sin dă rei....
            Uite-o pă Susie! Să-mi dreg vocea...freaza...unde-am pus sticla de suc?gata! când ajunge lânga mine trebe să spun clar și răspicat ce m-a-nvățat mama Conopida...
            Susie Q, i put a spell on you!
Na, c-am zis-o! Acu’ bea niște adria cu multe fructe! Sănătateeee! A mea ești! Mă duc să le spun la toți! Să știe tot satu’ că Susie e a mea! Mamăăăă, ce fericit sunt! Îmi vine să urlu, să cânt...cine știe?!...poate fac un cântec despre Susie...


Inspired by CCR -  Susie Q 
                           I put a spell on you
                           Mustang Sally
                           Have you ever seen the rain

5 comentarii:

  1. Si..? Si...? Ai facut sau nu cantecul ala? Si vraja a tinut sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. din drum a doua la dreapta, pana la parleaz? hmm, e de negasit mama conopida! s-o fi mutat?
    in probleme serioase nu poti apela la toate diletantele din Libertatea. pare ca stie ce zice mama conopida asta. mai caut. in Baicoi, da?

    RăspundețiȘtergere
  3. cica s-a desfiintat parleazu'...din cauza turistilor

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa parleazul, tinta e mama conopida.
    turisti? hm, stiam pana acum de turism religios, medical, sexual...asta ce nume poarta?

    RăspundețiȘtergere