duminică, 28 noiembrie 2010

40 day dream

  Şarpe şi Magnet erau doi borfaşi ordinari de prin zona zero a capitalei. Pe Şarpe îl chema de fapt Eduardo, că-i plăcea lu' mă-sa să se uite la "Sclava Isaura" când l-a născut, da' pe Magnet nu ştia nici dracu' cum îl cheamă...nici măcar el nu-şi amintea...atât de tare îi plăcea "iarba".
        -Bă Şarpe! Ce pălăria mea pufăim şi noi azi? se trezi Magnet într-o dimineaţă.
        -Nu ştiu, mă! Descurcă-te!
        -Ai şi tu nişte bani?
        -De unde, mă?
        -Și nu producem şi noi ceva?
        -Poate tu, că mie mi s-a ciobit matriţa!
        -Ciufuli-mi-ai bărzoiu', cârnatule! Hai dracu' să furăm şi noi ceva!
        Şarpe era fire sensibilă de felul lui. Existau câteva cuvinte care declanşau în el cascada plăcerii, puhoiu' de endorfine şi tremuriciu' pielii. Alături de mămăligă, leuştean, baros şi pizdulice, verbul a fura, la orice timp, avea efectu' ăsta. Ochii îi sticliră, buzele-i crăpară, gâtu' i se încordă, pleata i se zburli...ce mai...era ca un câine de vânătoare gata să sară la beregăţile turturicii.
        -Ce furăm?
        -Hmmm...io zic să ne băgăm la ceva mai mare, să trăim şi noi bine vreo 40 de zile...s-avem iarbă căcălău pentru mine şi pizdulici din belşug pentru tine...ce zici dac-am fura un compresor?
        -Ce-i ăla, mă? E scump?
        -E o chestie care comprimă chestii! Am văzut io la brico store! E exact ce ne trebuie...
        -Și de unde-l furăm?
        -De la brico store, mă, n-auzi?
        -Ești tâmpit? E impenetrabilă securitatea ălora!
        -Am io o breşă...ne ascundem în sistemul de ventilaţie până se închide magazinu', luăm compresoru' şi ne retragem nevăzuţi tot prin sistemu' de ventilaţie...nimeni n-o să ştie nimic..şi până dimineaţă l-am şi vândut că ştiu io pă cineva...Hai, frăţică! Îţi dai seama? Iarbă, pizdulici...de-alea de Mătăsari, klumea, pentru "simplest love" cum îţi place ţie...
        Şarpe, fire sensibilă, cu cascada declanşată, acceptă pe loc. Se echipară de acţiune, Magnet îşi puse bocancii ăia cu ţinte şi cu fier pe bombeu ca să fie pregătit să dea cu spițu', Şarpe îşi puse fesu' şi chiloţii norocoşi de la fosta lui gagică. Erau pregătiţi...
        Ideea lu' Magnet cu bocancii nu prea s-a pupat însă cu ţevile metalice de ventilaţie de la brico store. Zgomotu' produs a declanşat punerea în alertă a oamenilor de securitate ai magazinului...şi n-au mai apucat nici să vadă cum arată compresoru', darămite să plece cu el...
        -Flăcăi! Vreo săptămână vă caftim şi vreo lună staţi în arestu' preventiv! rânjea la ei poliţistu' când îi băga în dubă.
        -Na, boule! Căca-m-aş în compresoru' tău! În loc de 40 de zile de vis....40 de zile la bulău...şi cu ochii umflaţi...
        -Lasă, Şarpe...măcar mă ai pă mine pentru simplest love....

Inspired by Edward Sharpe & the Magnetic Zeros - 40 Day Dream
                                                                          simplest love





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu