duminică, 19 decembrie 2010

La trântă cu maneliştii...

Să facem un exerciţiu de imaginaţie ! În primul rând, eşti mangă ! Altfel n-ai avea ce căuta în situaţia următoare : eşti într-o discotecă de manelişti…habar n-am ce cauţi acolo, da’ asta e ! Aburii alcoolului nu se mai înţeleg cu Guţă…bâţâiala din buric a "prinţeselor" te ameţeşte…realizezi că Salam nu e un mezel…şi, într-un moment de inconştienţă (altul decât cel care te-a adus în locul ăla), te duci la pupitru, împingi "punătorul de hit-uri" şi-ţi pui şi tu o melodie de suflet să te simţi mai bine.
Ce-ai  alege ? ( Bătaie oricum îţi iei)

P.S. Promit că dau un premiu celei mai inspirate alegeri !

23 de comentarii:

  1. mie mi-ar placea sa ascult primele 30 de secunde din Metallica - Enter sandman...mi-ar placea ea toata, da' sigur nu apuc mai mult...nu de alta, da' aia cu lanturi groase si dinti de aur se misca mai repede decat ai crede...

    RăspundețiȘtergere
  2. Led Zeppelin - Whole lotta love...pana s-ar prinde aia, mi-as face damblaua

    RăspundețiȘtergere
  3. AC/DC Highway to Hell - n-ar fi rau pentru inceput

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa facem un exercitiu de imaginatie: daca esti manga, daca esti intr-o discoteca de manelisti desi tu nu inghiti Salam, daca te-ai enervat atat de rau incat te-ai dus sa-l omori pe "punatorul de hit-uri", din ce cauza ai ajuns oare acolo?
    Sa fie oare... http://www.youtube.com/watch?v=soDZBW-1P04&feature=related ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Heheeeeee ... le-as baga un "Roots, bloody roots" de la Sepultura cu volum la maxim ca pana se dezmeticesc ei intrebandu-se daca nu cumva ii ataca papuasii din Fiji eu sunt deja la usa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. pune frate pasarea colibri toti sintem putin luati

    RăspundețiȘtergere
  7. Un exercitiu de imaginatie...Astazi as alege o piesa a lui Tudor Gheorghe - Lied. Nu stiu daca m-ar face sa ma simt mai bine , dimpotriva, cred ca m-ar face sa ma dau cu capul de pereti- dar cu siguranta e o melodie de suflet

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci, unde este premiul?!
    Sau se asteapta inca variante ...?

    RăspundețiȘtergere
  9. mai stam...sa zicem pana pe 15 ianuarie...

    RăspundețiȘtergere
  10. "Mai multe participari, mai multe sanse"? sau faptul ca am deja 2 muzici ma descalifica? Pentru ca acum ma gindeam la The Doors - Riders on the storm

    RăspundețiȘtergere
  11. Esti pretentios, nu gluma ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Rammstein-Feuer Frei...si m-as delecta privindu-le fetele!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tom Waits - You can never hold back spring

    RăspundețiȘtergere
  14. este inca 15! mi-ar placea tare mult Pink Floyd-Wish You Were Here.

    RăspundețiȘtergere
  15. scuze de întârziere...
    am tras la soartă...și mi-a ieșit câștigător Rammstein...
    acum să vedem ce premiu vrea...
    variante...un post personalizat pe blog, o țuică de prune sau un cârnat de Pleșcoi...aștept

    RăspundețiȘtergere
  16. Gata..am venit sa-mi revendic premiul. Cu postul personalizat am inteles, dar cu tuica sau carnatii cum intru in posesia lor?

    RăspundețiȘtergere
  17. in primul rand era la alegere: unu' din trei
    doi: dau un singur carnat de plescoi, nu mai mult:)
    trei: alege-ti premiul si vedem noi cum facem

    RăspundețiȘtergere
  18. Da..grea alegere. Ar merge o tuica ca tot e frig afara, insa in varianta fiarta, carnatul suna de asemenea tentant, dar de dragul artei hai sa mergem pe varianta postului ca n-ai mai scris de mult si mi-e dor. Asa ca sa vedem ce iese din tuica, carnat(de plescoi daca tu vrei) si Boss Inside a lui Adam Green.

    RăspundețiȘtergere
  19. mi-ar fi placut mai multe indicii, da' premiul e premiu...voi lucra!

    RăspundețiȘtergere