sâmbătă, 18 decembrie 2010

Monolog de păpușă masculină - pamflet

Lugu-lugu...lugu-lugu...
Frate, de-abia aştept să mă duc în club în noaptea asta! Mă duc pe la 1 când sunt gagicile trotilate...poate-mi iese şi mie un lugu-lugu...Îmi pun tricoul ăla negru cu puta madre, blugii de la Tomiță, adidaşii de la Lacoste...pfuu..o să fiu belea! Să nu uit şapca aia şmecheră cu DG...era şi-un cântec parcă „că dacă fetele mă plac/ mă plac pentru ce am în cap”...şi să nu uit să mă epilez...gagicile-s în limbă după ăştia epilaţi...pfuu...să vezi lugu-lugu ce le trag!
Am văzut pe Discovery că sperma poa’ să aibă 45 km pe oră la ejaculare. Io sigur am 50km/h. Sunt turbo, frate!
Mamăăăă, ce chef am de-o piţipoanca!...hmmm, ar trebui să mă dau cu lac pe unghii...da’ cu ce dracu’ îmi mai iau cocktail în club? Nu poţi s-agăţi dacă nu ai un cocktail în faţă...
Mi-aduc aminte de fraiera aia de la Medicină...i-am luat şi suc...şi ea cică să vorbim, să ne cunoaştem mai bine...Fă, eşti chioară? Nu vezi că m-am dat şi cu cremă de corp? Nu vezi ce muşchi am? Păi? Lugu-lugu sau ce facem aici?
Cred c-o bag p-aia cu dragoste la prima vedere în seara asta! Ia să exersez în oglindă! Mamăăă, ce freză am! Gheorghiţă cu păr frezat, ce să mai încolo şi-ncoace?....Bună, pisi! Auzi? Tu crezi în dragoste la prima vedere sau trebuie să mai vin odată?...Praf o fac! Sunt turbo, frate! Gata! N-au cum să-mi reziste! În noaptea asta...lugu-lugu! Ce mama dracu’? Nu se poate, frate, la ce mascul sunt, să mai fiu şi mâine virgin...nu se poate!

Inspired by Fără Zahăr - Lugu lugu
              Partizan - Păpușea masculină

Un comentariu: