duminică, 6 februarie 2011

azi...

...nu conteaza daca rasare soarele, daca e cald, frig sau ploua...
...scortisoara miroase mai fad...
...pupilele nu vor sa se mareasca...
...timpul se misca apatic si-arunca sageti otravite...
...ploaia e doar rece...
...florile nu vor sa mai miroasa...
...zambetul e-o amintire amara...
...secundele dor, minutele ustura, orele ard...
...buzele tremura de pofta...
...lacrimile nu sunt sarate...
...inima asta nenorocita se zvarcoleste, se rasuceste, se zbate, tipa, urla, doare, plange, suspina, ofteaza...
...e greu...
...e trist...
...n-are rost...
maine...
...poate va fi la fel...
...poate nu...

8 comentarii:

  1. Si de mirosul de mosc nu zici nimic? Nici de cafeaua prea fierbinte? Si de ce se zvaracoleste inima aia? De ce ii zici nenorocita? De ce ard orele si ustura minutele?De ce n-ai lacrimi sarate la fel ca toata lumea? De ce n-are rost?

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata oamenii E tristi :)...si nu le trece nici cu ciocolata...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai sa fie... nu e bine deloc...prea multa tristete, poate intelepciune, poate doar un suflet amarat...poate doar niste cuvinte care nu pot exprima adevarata durere a unui suflet pierdut...poate un om care a iesit din tipare...poate un om care s-a lasat dus de val...poate nimeni nu a inteles ce a vrut...poate nici el nu a stiut...poate durerea e asa de mare ca nu mai poate fi inteleasa nici de tine...poate ca intr-o zi va trece...poate va ramane mereu un miros aparte al acestei dureri, tristeti, stare de proasta dispozitie...sau poate o stare mai aparte care e doar a ta.....poate si eu sunt un om al cuvntului "poate" pentru ca imi place sa dau vina pe alti oameni cand nu reusesc sa inteleg ce vreau eu....si totusi sa ramanen la POATE si POATE intr-o zi va veni si Primavara cu tot cu soare si pe strada ta....POATE...Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubi-m-ai! Fi-ţi-ar dor! Visa-m-ai! Dori-m-ai! Fi-mi-ai binele şi răul! Zâmbi-mi-ai! Gândi-te-ai la mine! Fi-ţi-ar poftă de mine! Îmbrăţisa-m-ai! Mângâia-te-aş! Alinta-te-aş! Lua-te-aş în braţe! Pupa-te-aş! Juca-m-aş cu părul tău! Dormi-mi-ai în braţe! Ridica-m-ai! Coborî-m-ai! Înjura-te-aş! Dezmierda-te-aş! Agita-te-aş! Liniști-te-aş! Vorbi-mi-ai! Tăcea-mi-ai! Înnebuni-te-aş! Înjura-m-ai! Relaxa-te-aş! Veghea-te-aş! Plânge-mi-ai! Colora-mi-ai viaţa! Iubi-te-aş! Lipsi-ţi-as!

    RăspundețiȘtergere